9/02/2012

past and future



1

School strats tomorrow, so I upload some pics from my holidays. How have they passed? Wonderfully, but absolutely too quickly. I’m not telling anything new, cause you all know this feeling quite well.
I have changed during those two months, for sure. I’ve developed. And I have created ‘fashion absolution’. Why? Because I believe that fashion absolve and take you into the new reality – colourful, more interesting. Although this blog will be about me – no reports from the haute-couture fashion shows (such a waste I don’t visit them :D). I will write about what has inspired me, maybe which one of the new trends do I like, or about a great outfit of Olivia Palermo, Emmanuelle Alt, or Gala Gonzalez. I will show you my everyday life dressed in my personal style. Enjoy!

Już jutro szkoła, wrzucam więc mały kolaż z moich wakacji. Jak minęły? Wspaniale, ale zdecydowanie za szybko. Nie odkrywam tu Ameryki, bo wszyscy zapewne doskonale znacie to uczucie.
Zmieniłam się przez te dwa miesiące. Rozwinęłam. No i założyłam ‘fashion absolution’. Dlaczego? Bo wierzę, że moda wyzwala, wprowadza cię w nową rzeczywistość – barwną, ciekawszą. Jednak będzie to blog o mnie – żadnych relacji z pokazów haute-couture (ah, jaka szkoda, że na takie nie chadzam :D). Może będzie trochę o tym, co mnie akurat zachwyciło, który z nowch trendów mi się spodobał, albo co cudownego założła akurat Olivia Palermo, Emmanuelle Alt, czy Gala Gonzalez. Poczytacie tu moje codzienności ubranej w moim własnym stylu.Enjoy!

 2

3 

4 4b
4c 4d

5
 6 6a
6b 6c

7

8

9

10 

11

12

13

14

15 15b

16

17

18

19

20

21

2 comments:

  1. Anonymous9/06/2012

    śliczna jesteś i masz pióro jak z porządnego magazynu o modzie. masz już jakieś plany na przyszłość z tym związane? kiedy następna notatka? :)

    audrey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję, to miło słyszeć takie słowa, szczególnie na początku.
      Miała być wczoraj, ale niestety się rozchorowałam i nie mam zdjęć... Postaram się jak najszybciej, gdy tylko wyzdrowieje ;)

      Delete